marți, 6 martie 2012

Neatza

Salut! Sau Buna!, nu stiu exact.., eu sunt Bogdan, incantat de cunostiinta, oricine ai fi :), este 02:17 dimineatza.., sunt alaturi de femeia care a hotarat sa fie alaturi de mine pana la sfarsit si alaturi de un prieten vechi. E poate singurul moment in care am internet in fata si nu stiu pe ce site sa ma duc, adica incerc de mai bine de o zi.., chiar mai mult, sa gasesc o adresa care sa ma hraneasca sis pre surprinderea mea nu o gasesc.
Am incercat site-uri de dezvoltare personala, am incercat site-uri de profil.., am incercat cam tot si toate astea m-au condus spre a scrie. Nu stiu de ce dar simt nevoia sa scriu, sunt inconjurat de atatea, acum ascultam muzica (nu uita de cele 2 pers cu care sunt), suntem in living, la o masa rotunda, fiecare cu laptopul lui.., si sincer iti spun, probabil ca si tine, sunt oboist.., oboist sa ratacesc pe net fara sa gasesc ceva sincer, ceva adevrat izvorat din o alta nevoie decat aceea unor venituri immediate sau mai putin immediate.
M-am saturat de oameni care sa imi spun ace trebuie sa fac, cum trebuie sa fac, cum trebuie sa fiu.., tot felul de dubiosi care au descoperit netul, blogul, si implicit puterea unui site si au inceput sa toarne cu convingerea ca pot educa si mai mult.., ca sunt capabili si au pregatirea necesara. Tot ceea ce trebuie sa stie orice persoana, pana a se lasa angrenata in aceste scheme complicate, ar fi urmatorul lucru: tot ceea ce urmeaza sa auda/citeasca se afla deja in ea, trebuie doar sa acceseze, atat tot.
Mai mult, ma infurie cand ajung in stari de genul pentru ca nimic nu mai face sens.., si aici ajung intr-o alta importanta dilemma, necesitatea fizica de a face diverse lucruri, de ani buni am devenit atat de obisnuiti cu tot soiul de gadgeturi incat a devenit o totala anormalitate sa mai scrii ceva.., daca totusi vrei sa o faci sigur vei auzi pe cineva revoltat care va spune: “Foloseste Word”.
Eu personal sunt artist si de ani incerc sa ma adaptez la acest mediu virtual dar imi dau seama, acum mai mult ca oricand, ca acest lucru este cu neputinta.., cum as putea eu sculpta pe calculator?, 3d Max?, Maya sau pur si simplu imi iau laptopul la cioplit?.., cum sa pictez?.., folosesc Paint?.., unde e rush-ul, unde e emotia, unde e mirosul.., unde e forta creatoare?.., si mai ales unde este creatia ce sta la baza?.., zace ascunsa in siruri de 0 si 1?, eu unul nu cred in asta.., recunosc ca o cladire se construieste aproape imediat in Archicad, Revit etc dar totusi, aici am ajuns?.., asta e raspunsul final?, dupa sute si mii de ani de creatie practica am ajunsem sa ne jucam cu 0 si 1?
Iti spun sincer ca nu sunt de accord, adica chiar am incercat dar eu unul nu pot si nu stiu persoana normala care sa poata, ok, inteleg proiecte si teme obligatorii etc dare u cred ca totul incepe pe foaie, de acolo ajunge in mediul virtual. Eu unul am ajuns in starea aceasta mare parte si datorita acestui lucru, cand eram mic nu exista zi in care san u imi aduc creativitatea in planul real.., acum, acum deschid laptopul de dimineatza si formele se desfasoara instant in fata ochilor mei dar mainile mele plang sa simta, sa creeze, sa dea forma neformei
Tu ce zici?.., tu cum te intelegi cu zecimalele?

Atat pentru acum, e ceva ce te framanta?.., daca da.., si stiu ca da da-mi de stire, lasa un comment si acel ceva poate deveni viitorul meu subiect aici pe blog. Te astept de asemenea sa vb si pe mess daca ai vreme: sasu_bogdan2009. Neatza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu