marți, 6 martie 2012

neatza din nou :)

Articolul trecut e scris Duminica, 4 Martie insa este modificat astazi.., blogspot-ul induce in eroare. Neatza din nou cum spune si titlul, este 10:29, ma aflu in living, singur, uitandu-ma la asa zisele programe de muzica (infecte si imbecile dupa opinia mea) dar tot oscilez intre ele gasind piese acceptabile - pana si ultima reduta, VH1 din cate cunosc, a fost scos si pe frecventa introdus ceva romanesc cu alura straina.
Am o cana de cafea langa mine si ma tot gandesc incotro cu blog-ul asta., nici nu stiu exact, stiu doar ca vreau sa scriu despre tot si nimic, vreau sa fiu citit si mai ales vreau sa fiu provocat la discutii cu commenturile voastre si de ce nu, asa cum am amintit, chiar si pe mess.
Am 25 de ani si uneori tara asta, cu tot ce se intampla in ea, imi pune capac si stiu de unde gustul amar atunci cand ma trezesc dar daca pentru mine e asa nu vreau sa ma gandesc la cei mai mari ca mine.., gandindu-ma la cei mai mici as fi tentat sa ii rog sa se schimbe, sa se autoeduce si in nici un caz sa nu faca gresala sa plece peste hotare.
Cand plecatul incepe sa devina exod putem spune atat "Ultima sa stinga lumina".., dar stii, nu concep acest lucru, avem o tara sublima pot spune, e otravita de cine nu trebuie dar de ce ne-ar face asta sa avem o zi proasta?, da, sunt stopuri puse aiurea, sunt taxe puse si mai aiurea, e aglomeratie, e agitatie, e tot calupul de stres pe care il ai in cap cand citesti asta dar dincolo de orice e ceva ce as numi "viata", asta e spiritul nostru, al celor de aici (nu vb de parlamentari, miliardari etc), injuram, ne suparam, suntem sictiriti dar parca tot stresul asta e o provocare continua, parca am fi intr-o continua mizerie din care stim ca trebuie sa iesim.
Iar daca nu apelam la metode neortodoxe acest drum e posibil sa devina lungut bine si astfel la final contatam ca altfel nu am fi apreciat totul la fel daca am fi ajuns altfel in punctul final, sau poate vorbesc tampenii si imi place sa vad partea roz, tu ce crezi, stam aici sa infruntam nebuniile sau e de plecat?, cum iti vezi tu viata aici, vei fi cineva sau abia astepti sa iti vinzi timpul pe bani?


ma inclin,
Bogdan



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu